Jaarverslag 2023 gereed

Categorie: Regionaal

Met trots kondigen wij aan dat ons jaarverslag 2023 gereed is en nu hier is in te zien! Dit jaarverslag biedt een uitgebreid overzicht van onze prestaties, bijeenkomsten en ontwikkelingen van het afgelopen jaar.

Symboliek cover jaarverslag

De cover van het jaarverslag is speciaal ontworpen om onze visie en plannen voor de toekomst te symboliseren. Hierop ziet u de regio Zuidwest-Nederland opgebouwd uit verschillende bouwstenen. Deze bouwstenen symboliseren samen bouwen aan de ingeslagen ROAZ-koers 2030. Er staat een stevig fundament en er is een heldere lijn wat we in verbinding met elkaar willen bereiken.

Bouwen aan de toekomst

Ons thema voor de komende jaren is dan ook bouwen aan de toekomst met ‘Koers 2030’. De bouwstenen symboliseren ook de gezamenlijke inzet, innovatie en samenwerking die nodig zijn om onze doelen te bereiken. Dit geldt voor de acute zorgketen, de opgeschaalde zorg, het Mobiel Medisch Team en het IP & AMR zorgnetwerk.

Met de, inmiddels 6, centrale thema’s voor de acute en opgeschaalde zorg als basis werken we samen aan toegankelijke acute zorg (in reguliere en opgeschaalde situatie) voor alle inwoners van onze regio, zoals vastgelegd in de herijkte ROAZ-koers 2030 Zuidwest-Nederland.

Neem vooral de tijd om het jaarverslag door te nemen en je te verdiepen in de voortgang en toekomstplannen. Laten we samen blijven bouwen aan een sterk zorgnetwerk dat klaar is voor de toekomst!

gepubliceerd op: 10 juni 2024